Az autóvezetés önző módon nem kifizetődő. Ha csak saját magadra, és a saját, KRESZ szerinti elsőbbségedre gondolsz, akkor te sem számíthat sokra, ha szükséged van a segítségre. Jómagam nagyon szoktam figyelni arra, ha valaki a villamossínt keresztezi. Ilyenkor nézem, hogy jön-e a villamos. Ha igen, mindent megteszek annak érdekében, hogy segítsem az áthaladását, ne kerüljön balesetveszélyes helyzetbe, ne tartsa fel a villamost.

Az előttem haladó autós nem ebből a fajtából volt. Budapesten, a XI. kerületben a Fehérvári út és Zsombor utca kereszteződésében ragadt be egy Trabant - volánjával egy idős emberre - a villamos elé. Az előttem lévő autóssal ellentétben természetesen lassítottam, beengedtem a Trabit magam elé.

Ha már az időseknél és a Trabantoknál tartunk, a XI. kerület egyik érdekes balesete nem messze innen történt: az idős férfi a Trabantjával sínautózott egyet.

A bejegyzés trackback címe:

https://e-tanu.blog.hu/api/trackback/id/tr815884807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása