A felvételen látható Toyota Corolla női vezetője feltehetőleg azt hitte, lemondtam az elsőbbségemről, és majdnem belém is jött.

A helyszín Budapest XI. kerületében a Zsombor utca és az Albert utca kereszteződése. A Zsombor utcában haladtam, és a kereszteződéshez érve lassítottam, mert a kerítés miatt nem lehet látni, jobbról jön-e valaki. Megállni nem álltam meg, és a szemből érkező autó vezetőjével se vettem fel a szemkontaktust, így nem értem, miért hihette, hogy elengedem. Szerencsére időben satuzott.

Magam azt vallom, csak nagyon indokolt esetben érdemes elsőbbségről lemondani, mert olyan udvariaskodásban torkolhat, amelynek a vége az, hogy mindenki egyszerre elindul.

A bejegyzés trackback címe:

https://e-tanu.blog.hu/api/trackback/id/tr907439942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko- 2015.05.07. 19:58:43

az az Opel az Mazda. :D
de legalább most nem terepjárót írtatok.

(((d(-_-)b))) 2015.05.07. 23:51:02

Jézusom bmg, se mazda se opel...
TOYOTA COROLLA!!!
süti beállítások módosítása