Határozott befejezéssel zárult egy bizonytalan manőver Budapest XI. kerületében.

 

A Csurgói úton láthatóan nem tudta a Volkswagent vezető fiatalember, merre is kellene mennie. Az Albert utcai kereszteződésből visszatolatott, neki egy parkoló autónak.

Talán nem kéne vezetés közben telefonálni?

Nem először, és biztos vagyok benne, hogy nem utoljára kell a UNIX autóalkatrész-forgalmazó cég autóival foglalkozni.

Ezúttal Budapesten, a XI. kerületben a Fehérvári út és a Kondorosi út kereszteződésében alkotott az egyik sofőrjük.

 

A kisáruszállítóval a Kondorosi úton úgy haladt tovább, hogy a balra kanyarodó sávból ment egyenesen, balról kikerülve a szemből, balra, a Fehérvári útra kanyarodó személygépkocsit, aztán a záróvonalnál megelőzött még egy kocsit, végül visszatért a sávjába. Nagyon sietős lehetett visszaérni a közeli telephelyükre.

Most nem ölt meg senkit.

Budapest, XI. kerület, Budaörsi úti aluljáró a Beregszászi útnál. A balra kanyar egy kicsit előrébb sikerült az opelosnak, ráadásul az egyenesen haladó sávból.

 

Kicsit meglepődött a kocsi vezetője, amikor rájött, valójában az M1-M7 alatti aluljáróba tart a bicikliúton.

Ismét a Jane Haining rakpart az Eötvös térnél Budapesten, az V. kerületben.

 

A Lánchíd felől az Erzsébet híd felé haladtam. Folyamatos volt a kocsisor mindkét irányba, így normális gondolkodású autósként úgy gondoltam, ha már éppen szemből nem jönnek, segítem a balról érkező autós kihajtását, már csak a cipzárelv miatt is.

Majdnem tragédia lett a vége, a dupla záróvonal ellenére ugyanis egy motoros megelőzött. Nem sokon múlott az ütközés. A XI. kerületben 2016-ban hasonlóképpen ölte meg magát egy motoros.

A motoros és a személyautó ezt majdnem jól összehozta.

 

Budapesten, az V. kerületben észak felé haladtam a Jane Haining rakparton. Az Eötvös térnél a forgalomtól elzárt terület határán megelőzött egy motorkerékpár, de igen ám, szemből egy másik jó képességű érkezett, a személygépkocsi vezetője a kötelező haladási irányt figyelmen kívül hagyva balra fordult le a rakpartra, hogy visszamehessen a Széchenyi István térre.

Aztán a motoros haladt tovább, a záróvonalra fittyet hányva...

Felmerült bennem, ezt a megjegyezhetetlen és ki tudja hogy kell ejteni nevű rakpartot hogy magyarázom el a 112 operátorának, ha összeütköznek? Lehet, egyszerűbb lenne felszólni Pintér Sándornak a közeli Belügyminisztériumban, hogy intézkedjen.