Nem tudja, melyik országban van, vagy esetleg más van a háttérben? Mindjárt kiderül!

Budapest, XI. kerület. A Csurgói útról jobbra kanyarodtam a Rátz László utcára. Előbb egy szabálytalanul a kereszteződésben leállt teherautó megkerülése adott feladatot, utána viszont értetlenül álltam a szemből érkező Audi tevékenységével. A személyautó ugyanis teljes mértékben a menetiránya szerinti bal oldalon haladt, pont velem szemben. Végül kénytelen voltam leállni, és bíztam abban, az autó vezetője a szélvédőkön át nem fog átülni az ölembe.

Végül az audis korrigált, én pedig megvilágosultam, elém tárult a látvány, ahogy az autót vezető nő mobiltelefonált, elég érdekes módon maga elé tartotta az okostelefonját, a szájától 10 centire, gondolom kihangosítva volt. Az út helyett nyilván arra koncentrált, hogy kell belebeszélni a mobiltelefonba.

Itt lehet látni súlyos kimenetelű közlekedési baleseteket, melyeket forgalommal szembe hajtó autósok okoztak.

A bejegyzés trackback címe:

https://e-tanu.blog.hu/api/trackback/id/tr927290477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása