Rendkívül sietős lehetett egy autósnak, hogy a gyorsítósávot legyorsulósávnak használta az M6-oson. Érd határában a Százhalombatta felőli felhajtón mentem fel az autópályára Budapest felé. Én már besoroltam a külső sávba, ám a mögöttem érkező autós ahelyett, hogy beállt volna mögém, majd szabályosan megelőz, jobbról legyorsult, és a sáv megszűnése után bevágott elém.

A bejegyzés trackback címe:

https://e-tanu.blog.hu/api/trackback/id/tr984477299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Spanyol Inkvizíció 2012.05.07. 13:21:57

Te, az nem lehet, hogy balfasz módon vezetsz és azért vág be mindenki eléd??

balazst 2012.05.07. 13:52:44

Nekem is ez jutott eszembe, de mondjuk a videoból látszik is.

Sákif za morro? 2012.06.09. 17:22:15

@balazst: Lehet ő a világ legszerencsétlenebb balfasza is, jobbról akkor sem előzünk gyorsító sávban.
süti beállítások módosítása