A XI. kerületben a Kondorosi út és Fehérvári út kereszteződéséből már nem először jelentkezem. Most kis híján egy frontális karambol részese lettem. A Kondorosiról balra akartam a Fehérvárira kanyarodni. Mivel szemből, a jobbra és egyenesen továbbhaladó sávból egy kisteherautó komótosan jobbra kanyarodott, gondoltam, elkezdem a balra kanyarodást. A mögötte haladó autó azonban kivágott mögüle, át a neki kizárólag balra kanyarodó sávba, és úgy ment egyenesen. Szerencsére még az attrakciója előtt úgy döntöttem, nem megyek balra, megvárom, míg beláthatóan nem érkezik szemből autó. Jól döntöttem. Ha lendületből megkezdem a balra kanyarodást, pont összetalálkozunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://e-tanu.blog.hu/api/trackback/id/tr124695775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása