Csak a szerencsén múlott, hogy nem végződött balesettel az attrakcióm Salköveskúton. A szemerkélő esőben a település utolsó kanyarja kifogott rajtam: jobbra kicsúsztam, ellenkormányoztam, ami csak az árokparton lett hatásos. A nem túl nagy sebességem miatt vissza tudtam jönni az útra, ahol félig a szemközti sávban álltam meg. Nem mentem sokkal, és arra se emlékszem, hogy a kanyar előtt hirtelen fékeztem volna. Ahogy a grafikon mutatja, folyamatos lassulásban voltam. Érdekesség, hogy a csúszáskor (egyenes vonal) a sebességem egyáltalán nem változott. Szerencse, hogy a mögöttem lévő autó le volt maradva, különben hirtelen fékezésre kényszerül, és a végén még belök az árokba. Szemből se jött kocsi, így a frontális karambolt elkerültem. Az autómon nyári gumi volt, részben 2 hónapos kerekekkel.

A bejegyzés trackback címe:

https://e-tanu.blog.hu/api/trackback/id/tr634810230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ap · http://premiumlivesets.hu 2012.10.05. 00:40:39

maradtál volna ott, és akkor városban nem szaladgálnál többet 70-80-nal..
süti beállítások módosítása