Néhány héttel ezelőtt a villamos előtt rohangáló gyalogosokról lehetett felvételt látni, most sokkal durvább jön. Budapesten, a XI. kerületben, a Gárdonyi térnél indult volna el a villamos a megállóból. Neki már rég zöldje volt, a gyalogosoknak még régebb óta piros, de ez láthatóan egyes embereket nem zavart.

A villamos végül elindult, egy fiatalember - kezében a telefonjával - pedig nagyon máshová koncentrált, és - még csak nem is a zebrán - a szerelvény elé lépett. Nem sokon múlott, hogy a sín és a kerekek között pihenjen meg a lába. Aki megtörtént gázolásokon okulna, itt teheti.

A bejegyzés trackback címe:

https://e-tanu.blog.hu/api/trackback/id/tr435853268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shörluck Homles 2014.03.11. 00:11:20

1. Lehet, hogy azért, mert hang nélkül néztem, de itt semmi balesetveszélyes szitut nem láttam. (Indulás előtt/után 1-2 mp-cel villamos előtt átkóválygó gyalogos a Kis- és Nagykörúton állandó jelenség.

2. Itt is szeretném rögzíteni, hogy a Bertalan Lajos utcai megálló "Gárdonyi tér" elnevezését én találtam ki kb. 1980-ban. Az illetékesek szégyene, hogy ezt még kb. 30 évig nem bírták hivatalossá tenni... :-)

3. Sajnálatos módon itt láttam életem eddigi egyetlen súlyosabb kimenetelű (halálos?) villamosgázolását is, ugyancsak kb. 1980 körül.

♔bаtyu♔ 2014.03.11. 16:41:38

Ja, ez teljesen mindennapos.

kpityu2 2014.03.11. 19:00:19

Azért praktikus lenne, ha a villamos csilingelne amikor elindul. Manapság olyan csöndesek, hogy nem is hallani őket.
Tíz éve én is majdnem a villamos elé léptem a Kozma utcai temetőnél, ahol a járdával párhozamosan futó villamos keresztezi azt jobbra kanyarodás közben. Csak az utolsó pillanatban vettem észre. Rá egy évre egy kollégám lépett majdnem elé ugyanígy, szerencsére elkaptam a vállát, mert már ismertem a szitut.

maestro1 2014.03.11. 19:09:45

@kpityu2: az ICS minden, csak nem csendes. Azon kívül meg ott a jelzőlámpa, ami egyértelműen pirosat mutat a gyalogosnak.

lyken 2014.04.26. 09:55:04

@kpityu2: "Azért praktikus lenne..."
...zebránál körülnézni, pirosba nem belemenni, nem síkidiótának lenni.
süti beállítások módosítása