Erős forgalomban edződött budapesti autósnak egyszerűen rémisztő Kecskemét déli külterülete. Rendkívül erős a kamionforgalom, de ami még ennél is durvább, nem személyautók agresszív vezetőivel, hanem őrült kamionsofőrökkel kell küzdeni.

 

Az 54-es főúton tartottam az 5-ös főút felől az M5-ös autópálya irányába. Az előttem haladó kamion a megengedett sebességhatárt túlszárnyalva, a kanyarban a záróvonalon átcsúszva száguldott, de olyannyira, hogy nem engedte besorolni az 541-es főútról érkező személyautót. A kocsi végül túlfutott a sávján, majd fékezés után egy porfelhő kíséretében besorolt. Nagy sürgős lehetett az a fuvar.

A bejegyzés trackback címe:

https://e-tanu.blog.hu/api/trackback/id/tr717760084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bonnyai Péter 2015.09.04. 13:40:23

Kérem ismételje Kresz tanulmányait a videó publikálója!

PettingElek 2015.09.04. 14:11:01

Hol van az őrült kamionos? én nem láttam, csak béna úrvezetőt....

kercsi vííí 2015.09.04. 15:27:51

Ez kamionos tényleg egy nagy barom volt. Simán beengedhette volna az autót, de nyomta mint az állat.

Krisztián Egyed 2015.09.05. 18:32:05

Hogy engedné be, mikor legalább 40 km /h a különbség? Egy. Kettő, nincs elsőbbsége. Három, azért húzódik a záróvonalra, mert próbált esélyt adni a tökölő autósnak.
Persze ez lehet mind nem így volt, de én is így közlekedek 40 tonnával. 60-70-nél én hiába lassítok, ha az autós gondolkodik. Helye csak előttem vagy mögöttem van, mellettem nincs.
süti beállítások módosítása